Chromecast wordt niet gevonden in de NOS-app, hoe kan dat?

Op sommige Android-toestellen wordt Chromecast niet gevonden in de NOS-app. Als dit bij u het geval is, dan kunt u het volgende doen: verbreek de verbinding met het Wifi-netwerk, sluit de app volledig af (door hem te verwijderen uit het taakoverzicht), zet de verbinding met Wifi weer op, en start de NOS-app weer op. Als het goed is, dan verschijnt het Chromecast-icoon. Verschijnt het icoon nog steeds niet? Dan kunt u de NOS-app volledig sluiten (door hem te verwijderen uit het taakoverzicht), start de Google Cast-app van Google, en start de NOS-app door deze te kiezen in de Google Cast-app van Google. Als uw toestel Chromecast detecteert in het notificatiecentrum, dan kunt u ook het scherm van uw telefoon casten, en vervolgens de NOS-app openen en de video kiezen. Wij werken aan de verdere verbetering van de Chromecast-ondersteuning in de NOS-app.

Deel dit artikel