Dubbel award-succes voor de NOS

Dubbel award-succes voor de NOS

NOS Stories en NOS op 3 zijn ‘de grote winnaar’ van The Best Social Awards met de prijs van het beste merk op respectievelijk Instagram en YouTube. In deze categorie heeft NOSop3 onder meer de ANWB en het platenlabel TopNotch achter zich gelaten. NOS Stories had concurrentie van Pathé en Too Good to Go.

In het jury-commentaar meldt The Best Social Awards dat NOS op 3 heeft de prijs te danken aan “de heldere uitlegvideo’s”. En de posts van NOS Stories voorziet “jongeren door het hele land van het laatste nieuws, op een toegankelijke manier.”

Onlangs werd ook bekend dat NOS Stories is bekroond met een eervolle vermelding in de categorie Social – News & Politics van de Webby’s, naast CNN en Al Jazeera als winnaars. En misschien zit er nóg een prijs in het vat: het project De examenklas van 2020 van NOS Stories is door de NPO voorgedragen voor de prestigieuze Prix Italia. De 73ste editie daarvan vindt plaats van 14 tot 18 juni in Milaan.

Deel dit artikel